Stega


Att jag ens ger mig på att försöka skriva just nu.
Jag e lika ointresserad som ni kommer att vara.
Sjukt trött. Det gör inget. Någon är lixom ledig tills
på tisdag
och ledig igen fredagen kommande veckan.
Glassigt.. huh?!
Hade det inte varit för en viss lite för gammal heting
jobbet hade veckorna aldrig gått. Jädrans nu när hans
skift snart jobbar om mitt. Tur mitt skift är härligt ;)
Annars då?
Jooo. Ska till skolan strax med Fisen. Engelska redovisning.
Det ryktas om kladdkaka hos Ulla i kväll? Än så länge lösa rykten.
I morgon startar STEGET på jobbet. Var och hämtade ut våra
stegräknare i dag och i morgon börjar det. Vi är 6 st i varje lag som varje dag
fram tills nån gång i sommar ska föra logg över hur mycket vi gått.
Vilken tur att jag är ledig i morgon när det börajr, kan jag gå heeela dagen. right?!
Nej men seriöst så är det en sjukt bra ide. Då jag fått ett papper med datum för varje
dag jag ska fylla i så kommer jag vara tvungen att bege mig ut varje dag, detta är nog
den bästa motivation till motion (haha) jag någonsin fått!

Nu bär det av ut i solen på g till skolan.
Håll till godo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback