whatever comes our way






image170


First thing´s first: Gurra! Du vet att du och Emelie sitter på samma IP? Så du kan lika gärna skriva att det e du. Komentaren e raderad och IP kan lätt spärras från att komma in på bloggen. Oseriös komentar eller inte, den ogillades ;)  Gäller föresten alla spydiga eller ointressanta kommentarer från alla. Just a note!

Fruktansvärt lång dag på jobbet, hela veckan har varit fruktansvärt lång :(
Fredag och helg har sällan varit så välkommande som nu...
Ska på någon slags studieresa med jobbet i morgon så det blir ett riktigt skönt avslut på en tung vecka..
Behövs en lugn och krit vit helg känner jag... Ska hjälpa Ulla med flytten på fredag och lördagen får vi väll göra vårt bästa för att syselsätta oss med annat ;) Blir som sagt en del här framöver så denna helg skulle behövas till att bara vila upp sig lite... Ehh nu blev d trist... ska hoppa in i duschen och sedan ta tag i tvätten...

Later.








Kommentarer
Postat av: G

Haha mm satt o funderade på det men var tvungen att testa, förväntade mig nästan en line

2007-05-31 @ 19:36:31
Postat av: G

Linn >> Man måste faktiskt kunna hantera kritik utan att det raderas :)

2007-05-31 @ 19:39:01
Postat av: Linn

G: Självklart så länge den som skriver inte försöker vara anomym ;)

Postat av: Sara...=)

Hello gullet...=) fan vad fin din tatuering vart..=) är stolt över dig heheh en riktig tuffing är du...haha. hoppas du fick mitt sms om imorgon, kan ju tyvärr inte hjälpa er hos Ullis..men jag är säker på att ni klarar det..=) starka brudar som er..=) ha en underbar kväll puss puss

2007-05-31 @ 22:08:04
Postat av: august-petter

va? vadå elak? Inte skulle väl jag? men ok jag ska hyfsa till mig, å andra sidan så skriver ju iaf jag i din....

2007-06-01 @ 22:12:43
URL: http://sanningochingetannat.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback