Alive

image258
Hello!!
Vi lever och har det bra..
Æn så længe iafl... ;)
Bor... ja vad ska man sæga... 20 kvadrat.. låter større æn det ær ;)
Standarden ær obeskrivligt låg med tanke på priset vi betalar før detta...
hmm... jag vet inte ens om det klassas som "rum" haha men vi øverlever.

Adecco var bra. Vi fick træffa Micke... som før øvrigt sjælv ær från Ørebro och fruktansvært het ;)
Han var riktigt bra och redan på måndag børjar vi jobba. Ett lager jobb som inte var topp betalt men det ær en start.
I kvæll hade vi tænkt att kolla oslos nattliv.. light.. då vi inte kan kroglivet hær så blir det lugnt... vi får ta oss en riktig tur med Tomas.. nær han nu æn behagar komma av båten... tror det blir på tisdag.
Hur som haver.. æn så længe går det bra... hemlængtan har jag redan men det går...Har ju brist på internet dær vi bor men vi haffar ett intertnet cafe så fort vi har tid och møjlighet.

Alla våra kæra vænner;
TACK før ett underbart avslut innan vi drog.
Ni anar inte hur fantastiska ni ær och hur obesrivligt mycket ni betyder!
Ælskar er så grænsløst!!!!

Ta hand om er så hørs vi snart :)
PUSS





Kommentarer
Postat av: Sara...=)

gud vad roligt att du skirver på din blogg, saknar er otroligt mycke redan, men vi ses ju snart hahah igår satt jag och titt apå idol och kan säga att sam åkte ut,,, =) jag lovar att hålla dig uppdaterad. ta hand om er puss puss

2007-11-03 @ 20:10:42
Postat av: Maria!

Hallå hallå! Va kul att höra ifrån er o att ni har det bra! Va skönt att ni får börja jobba redan imorgon! Saknar er jätte mycket redan men jag hoppas vi ses snart om ni kommer hem eller om vi hinner komma till er först! Nu ska ja leka med mina barn! Ha en bra första arbetsdag imorgon! Massa pussar o kramar Maria!

2007-11-04 @ 19:55:40
Postat av: Ulliis

Hej hej! saknar er redan... haha hur ska de gå... ni har varit bara varit borta i 4 dagar =) Hoppas helgen har varit bra o att första dagen på jobbet blir toppen! Puss på er!

2007-11-04 @ 20:22:11
Postat av: Hille

Heeeeej Skitungar! =p Hoppas ni mår super bra och sakna mig inte för mycket, vet att det är svårt men ni får försöka. ;) hehe.. Hoppas det va en bra första arbetsdag. Saaaknar er massor... Pusssss o Kraaaaam...

2007-11-05 @ 14:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback