Bara jag?


image295

Verkar som att jag är en av de få som faktiskt gläds över snön?
Vaknade i morse och det är ganska så vitt :)
Blir en seg dag i dag känner jag. Har redan duschat, tvättat håret och allt såndär jobbigt.
Alla andra jobbar hela dagen så det blir att sitta på min lilla rumpa framför tv`n.
Börjar bli riktigt riktigt krasslig i halsen så jag ska få i mig en hel hög av varm dryck.
Kaffe hjälper nog inte men jag kör på det endå!

Våra bästa år just nu. Det är säkert över 3 veckor sedan jag sist såg ett avsnitt,
det har hänt så lite att jag hänger med helt, det är ganska så sjukt igentligen...

Nu blir det lite bloggläsande sen kaffe och tv resten av denna långa sega måndag.
Enjoy!

Later.



Kommentarer
Postat av: Sara...=)

hihi här är jag igen..=) jag håller med dig om snön det är helt underbart vackert så länge det ligger kvar..=) och det var trevligt att fika ikväll var gott med lite varn choklad..=) sov gott så hörs vi imorgon puss puss

2007-11-26 @ 22:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback