Bye bye!


image298

Nu är det dags att bege sig back to Oslo.
Väldigt blandade kännslor.
Har vart fantastiskt att vara hemma en sväng!
Men vi kommer tillbaka till jul, bara 3 veckor kvar ;)
Och vem vet, har vi lika otur med boende som vi haft hitills kanske vi bli hemma?

Jag är så jädrans förkyld :( Snuvig som tusan... och det blir väll inte bättre av att vi
ska jobba häcken av oss masssa timmar i sträck utan sömn, önska oss lycka till ;)
Nu ska jag ner till Taalers och handla lite rese godis :)
Vi hörs och ses snart igen :)

Sara, jag ska göra mitt bästa för att hålla bloggen uppdaterad :)
Puss o kram!

Later.



Kommentarer
Postat av: Ullis

hoppas resan tillbaka gick bra för er!saknar dig redan "din dumma *piiip* svensk;) haha
snart e de jul o då slipper du inte mig inte;)
pUss o kram!

2007-11-28 @ 23:03:50
Postat av: Sara...=)

om jag inte minns fel så var det ikväll ni hade nåt jävla mördarpass..=( hoppas det går bra i alla fall drick lite energi dryck och ät massa socker..hihi ha det toppen puss puss

2007-11-29 @ 18:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback