Nattuggla...

image297
Jädrans kaffe drickande!
Jag vet att om jag dricker en stor kopp kaffe någorlunda sent på kvällen så har jag svårt att  somna... men detta tog nog priset. Bad som sagt, idiotiskt nog, om en stark Latte i går när vi fikade, och det var, som sagt, näst intill svart... i ett stoort glas... Vid 11 tiden i går bäddade jag ner mig med en film... den var seg så jag slog på ett Heroes avsnitt... jag såg 4 st 40 min långa Heroes avsnitt.... jag såg 3 st 50 min långa Dexter avsnitt... sista gången jag kollade klockan var hon strax innan 6... Att sent kaffe drickande har en effekt på mig, det vet jag. Men detta var ju löjligt!

Hur som haver. I dag har jag tvättat och hunnit en sväng på stan med min Ulla, Stålande sol, faktiskt så strålande att när vi strosade längst köpmangatan såg jag ca en meter framåt, sedan blev jag bländad. Men det var härligt. Nu är det dags att packa... hade tänkt packa den lilla resväskan eftersom vi bara skulle till Oslo ons-fre men jag hittade som sagt en lek-kamrat och kommer nu inte hem förens 21 dec så jag får packa ner allt i den stora väskan.

Får se vad helgen bjuder på, antingen utgång eller Saw maraton ;) Sara, älskling, jag ska försöka bloga så mycket jag bara kan :)

Later.



Kommentarer
Postat av: Sara...=)

det är bästa för dig att du bloggar i alla fall en gång i veckan..=) ha det toppen nu på jobbet och hoppas det går bra och ha det trevligt i helgen ..=) puss puss

2007-11-27 @ 22:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback