Tonight


Nu e jag ganska så på G.
Duschad, klädd, nagel målad???, och halv make...
Smuttar på en öl och väntar på att naglarna ska torka ordentligt så jag kan börja bli klar.
Ska dock inte vara klar förens 7 men jag hatar att stressa.
Jag hoppas på en hel fest utan något krogbesök men det brukar vara ganska svårt..
Blir bra hur som hellst. Jag och Sara ska laga goda drinkar och njuta hela kvällen.

Träffade Emil en sväng, var riktigt skönt att se honnom. Han hade världens finaste Rottis som jag föll pladask för!!
Annars har dagen vart lugn, en sväng på stan med Sara och lite degande hemma.
Men nu är det party styling på schemat.

Ha en fin lördags kväll!
Later.

Kommentarer
Postat av: Sara...=)

du det vart en hel fest med lite bowling..=) och lite snöbollskrig..hahah jag hade skit kul hoppas du oxå hade det ..=)

2007-11-25 @ 15:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback