As always...


Ja i helt vanlig ordning sitter jag här, stylad (ehhhh...) och klar en bra stund innan det är dags att bege sig...
Jag förstår inte, men skulle vilja klara det, hur så många kan ta sååååån tid på sig att bli klara inför förfest och så... jag försöker göra allt i lugnt tempo innan jag ska iväg på fest... duschar lite extra länge, fixar och trixar med annat efter duschen, börjar lite med håret, tar en paus, en cigg och en drink eller en öl, fortsätter med håret och börjar med smink... jag tar det lugn.. men endå blir jag klar fort som tusan och får då, det slår aldrig fel, sitta minst en halvtimme och bara vänta på klockan... vad gör jag för fel???? Och detta gör jag alltså på mindre än en timme... med en del rök pauser inräknat... Nu är det i alla fall knappt 10 min tills världens bästa Sara kommer förbi och vi beger oss till Memmelie! Där är det förfest och för första gången på länge är vi samlade, alla! Kommer bli så jädra skojj!!

Men nu ska jag äntligen borsta tänderna och på  med ytterkläder!
Ha en fantastiskt fin lördagskväll folk!!

image269

Later.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback