Days of our lifes...



image272

Det är så skrattretande...
Herregud du kan se ett avsnitt i månaden och fortfarande hänga med...
ser du på det en gång i veckan kan de fortfarande vara på samma dag som de var föregående vecka du såg..
Men hey, det har visst hållt på i snart 40 år... inte konstigt det blir fantasilöst och segt..
Eller fantasilöst... det kan man väll kanske inte kalla det... folk blir besatta av djävulen, de ser spöken och en hel drös av annat övernaturligt tjabbel... Hur som hellst så är det något skrattretande...
Och endå sitter jag här, de veckor jag jobbar kväl,l och glor på skiten...


Var en sjuuuukt seg kväll på jobbet i går... varorna vi skulle kört hade inte kommit och kommer inte i dag heller.
Så hela kvällen i går spenderades uppe på logistiken, där satt vi, jag och min arbetskamrat och skurade hela skiten... varenda lite bana med rullband... varje liten pinne som snurrar... där satt vi och skurade, heeela kvällen lång... I kväll kan det hända de tycker jag kan ta sådant stort ansvar att jag får sitta uppe på logistiken medans maskinerna går... jätte skojj... det är en enda maskin som går vilken betyder en fruktansvärt lång kväll... Ska ta med mig Jenna Jameson så jag iafl har någon underhållning.
I går sa jag ju faktiskt upp mig från mitt skit jobb... ojojoj. De hade då krismöte hela dagen. Min bror har dragit till Köpenhamn, jag drar till Oslo och en hel drös är långtids sjukskrivna... så det är inte bara lite kaos på stället... men hey, jag ska till OSLO, what do I care???

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback