Det är lördag


image290

I dag har vi alltså fått order om att vara klara and ready to go hos Fia kl 18.30...
Mer vet vi inte... jag ska vara hos Fia och där blir vi hämtade av tjejerna...
Jag ska även ha med mig våghals.
Känns som att det kommer bli helt fantastiskt!!

Har vart en runda på stan med mamma och moster.
Mamma handla lite fint men jag höll mig lugn..
Lunch på suprime och lite öl på systemet var det min plånbok fick utstå ;)
Nu har vi degat framför tv´n med den sista Beck filmen..
Mamma somnade dock efter halva och vaknade nu precis innan den var slut..
Så nu har vi spolat tillbaka halva filmen och jag får se det om igen.. men men what to do...

Ska kolla klart filmen sen blir det lite fixing...
nagel målning, insmörjning och diverse fixa sig innan fest girlie stuff.
Ha en underbar lördag... det ska iafl jag ha!

Later.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback