Happy Birthday!


image280

I dag är ingen vanlig dag,
I dag är det min födelsedag
Hurra, hurra, hurra!!


Jomen visst... Grattis till mig, min kära norska Marianne, Eminem, Wyclef Jean och alla andra vars dag det är idag!
Herregud, jag kommer så väl ihåg min 18 års dag... så in på detaljer att det kunde vart igår... det är 4 år sedan. Det är sjukt! Nu är jag ju bara 22 år ung men 4 år försvann så fort?!? Anywho... sms:en har rullat in på löpande band and still going. Det första ramla in redan vid 6 i morse, tack  Emma :) Födelsedags sång i telefon av både Ullis och Emil... Lungt Ulla min, du var endå först ;)
I kväll blir det middag. Vi har bokat bord för 8 på Coco Thai, är så hungrig just nu att magen vänder sig ut och in men jag planerar att äta mycket i kväll så magen får så vänta :) Ska ta en snabb dusch nu och göra mig redo för kvällen!

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback