Hungover



image270

Just sådär har jag nog sett ut i dag, eller i alla fall känt mig... hua...
Blev väckt av Lina vid halv 12 som var desperat efter en kopp kaffe och loads av girl talk...
Så det var bara att tvinga sig upp, huvudet dunka och magen mådde riktigt illa, men vad gör man inte för sina girls? Blev en härlig fika på stans härligate kaffe hak, där man får en pluss size latte med ett hjärta eller passande för årstiden, ett löv, format i skummet. Jag fick hjärtat och Lina ett löv. Hon hade massa att få ur sig, som vanligt, gällande killar som aldrig kan uppföra sig och bara är allmänt sviniga. Riktigt mys var det i alla fall.

Själv är jag fortfarande något sleten... Ulla ringde precis och bjöd hem mig iförd mjukis dress för att se Miami Ink och äta massa tårta (hon har haft tjocka släkten hemma) Så nu blire att dra på sig mjukisar och dra till Ulla.
Ha en fin söndag!

Later.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback