När det blev..


image286

Det blidde tillslut  Heroes i går kväll...
Började dock med Dexter men texten till avsnittet
var sjukt dåligt synkat och låg före talet... då jag så sent på kvällen är sjukt
trött orkar jag inte se utan text... Så det fick som sagt bli Heroes... oh my.....

Nu hade jag tänkt mig ner till solariet... vet inte om jag varit såhär blek någonsin?
Och jag har dessutom fått lite exem.. tros vara torr exem.. då hjälper solning riktigt bra...
Lilla mormor kom precis... hon smyger som en katt och srämmer utan undantag, varje gång, livet ur mig...
Hon ska tvätta fönster... stackars tant... hon har många gånger så lite att göra att hon kommer hem hit.. hämtar tvätt och tvättar.. finns här ingen tvätt, som i dag, nej men då tar vi fönstren ist!!

Nu ska jag fixa lite sedan blir det solariet o raka vägen till jobbet... usch!!
Ha en fin dag kära ni!

Later.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback