När man lägger ner


image283

Hur intresserad är man igentligen av sin blogg när man en dag av en slump hittar sin blogg i adressfältet på lapen och tänker  "visst fan".... Det var precis så det gick till i förmiddags.. och det slog mig då att kan jag sitta varje dag och lus läsa mina favvo bloggar, vara inne på blogg.se, webblogg.se och glömma bort för ett par dagar att även jag har en blogg så är den kanske inte så mycket värd? Till saken av bristande intresse från min sida hör ju även alla ni jäklar som läser. Hade min statestik visat på 2-5 läsare om dagen hade jag inte brytt mig om de tomma kommentars fälten...
men jag vet ju mycket väl att ni är fler än så.. och då är det inge kul.
Mina kära vänner, ta inte åt er, ni är fina ;) Förutom du Ullis som snart får ett blockat I.P... ;)

Nu har jag gnällt klart..
Tänker bädda ner mig med ostbågar och dricka...
eller dricka... där ljög jag... jag kom hem i hopp om ett stort glas pepsi max..
Men den där jävla pepsin lös med sin frånvaro... det blir saft... saft....
Ska nu även ta en premiär för HEROES...

Later.


Kommentarer
Postat av: sara..=)

hihi jag atr inte åt mig, men jag skulle jätte gärna vilja att du har kvar din blogg för jag älskar att läsa den..=)ses på lördag..hihi

2007-10-24 @ 12:22:29
Postat av: Memmelie!

linnis, du jag har varit inne på din blogg några gånger nu sen du fyllde, men inge nytt o sen idag tänkte jag WOOOW Linn is back on track :) Så nej, inte lägga ner utan du måste ju skriva.. spec nu när du också tänker överge mej.. Då måste jag få bli uppdaterad, men även när du är i ö-bro! puss my love!

2007-10-24 @ 22:25:35
Postat av: Ullis

Du ska då inte blocka nån här inte.... ajabaja! Min dator e lite kontsig förstår du ... den e allergisk mot att skriva inlägg på folka blogar, men titta nu..... den gjorde ett undantag bara för dig prutt! haha Imorn e de idol, natti natti o adjööö

2007-10-26 @ 01:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback