Nightning


Så var denna 22 födelsedag strax över...
Insåg i kväll vilka helt obeskrivligt underbara vänner jag har!


Tack för en helt fantastisk kväll, ni är obeskrivliga!
image281


Tjejerna bjöd mig alltså på Coco Thai och heeej vilken underbar mat!
Saram jag och Emelie fick seriösa Thailands vibbar. Underbar mat och stämmning,
Dessutom kom en servitris och frågade vem utav oss som fyllde år.
Senare kom hon med en fruktansvärt god drink till mig och en söt liten nyckelring (ehhh???)
Men det var hur sött som hellt :)
Fick världens bästa av tjejerna, Våghals... satt och läste utmaningarna och frågorna. Herregud tjejjer va kul vi ska ha framöver!! tack tack tack,

image282

NIGHT.



Kommentarer
Postat av: Emelie

Nej idag är verkligen ingen vanlig dag för det är Världens Underbaraste Linns födelsedag, Hurra Hurra Hurra!! =) Hoppas maten smaka o att du kan sova underbart gott nu! puss! ps. jag är reda för första omgången ;)

2007-10-17 @ 23:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback