Sunday...


Kvällen var riktigt riktigt lyckad!
Trevligare än på länge hade vi, både på förfesten och väl ute på krogen.
Måste kolla kameran nu, har för mig fdet blev en del roliga bilder?
Dock blev det en något tidig hemgång, Sara var hungrig, jag likaså och
Saras P.A var på väg till B.K så vid 1 drog vi klackarna från dansgolvet mot B.K.
Mår så klart som man förtjänar i dag men det e ok!
Jobbade kväll förra veckan så jag har massa repiser att se fram emot, hela dagen :)

I kväll blir det kanske bio. Ulla och Sara ska dra en film och jag funderar på om jag ska med...
De ska iafl se  denna,

image279
Nån som sett?
Är den bra?
Värd alla pengar och nåt grams viktökning efter all snacks?? hihi

Later.



Kommentarer
Postat av: Sara...=)

hej hej!! har du haft en trevlig kväll med ditt tv tittande själv har jag bara legat och latat mig och tittat på filmer ..=) det vart ingen bio idag, men det får vi ta nån annan dag när vi är lite piggare. Bodaborg nästa lördag är du på? ;) hat bra puss puss

2007-10-14 @ 19:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback