Going strong...


Favorit i repris...
image257

Hua mig va trött jag är!!! Drack på tok för mycket kaffe på tok för sent i går kväll på jobbet
Detta ledde självklart till att jag somnade på tok för sent...
Upp tidigt i dag och trots ett antal koppar kaffe blir jag inte piggare...
I dag damp mitt abonemangs kort ner i brevlådan...
Minbror åker nästa vecka till Danmark för att bo och jobba... hey...
Jag har stora planer på att bosätta mig i Oslo...
Det gäller bara att få ordning på boende...
Tomas kommer en sväng därifrån och hit över helgen... ska ta
en diskution med honnom och se om vi kommer frm till något.
Nu blir de lite mer kaffe o sen jobb.
Later.



Kommentarer
Postat av: Maria!

Hello gummelumman! Hoppas du har det bra på jobbet, saknade juh ett telefon samtal av dej igår när du cyklade hem hehe =) Nu sitter jag o väntar på att få besked från sara om stan har öppet längre idag eller inte, ja vill juh så gärna shoppa lite =) Imorgon blir det mys idol o tacos så det bara rycker om det puss
så länge!

2007-09-27 @ 19:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback