Höst


image226

Nu mina vänner är det höst.
Träden här ute har fått en fantastiskt fin färg.
För min del är hösten riktigt härlig, de dagar solen skiner iafl.
Men i dag är det grått och regnet smattrar.
Så jag sitter precis som jag gjort resten av veckan,
i soffan med Lapen i knät och en kopp kaffe.
Skulle igentligen vart på G till jobbet nu men då jag inte är
riktigt frisk än så är et väll ingen ide att ge sig ut i regnet för
4 timmars pass... nej, det blir att ligga inne och bli frisk ist.

I kväll blir det mys på hög nivå.
Jag och Ulla ska äta gott och ha Heroes maraton.
Ullis har sett de 10 första avsnitten så nu ska jag bränna ut resterande
så ska vi försöka få med oss så mycket som möjligt i kväll :)
Ha en underbar Fredags kväll!

Later.


Kommentarer
Postat av: Sara...=)

hejhej!!! visst är det skönt att det är helg..=) tråkigt att höra att du har varit dålig hela veckan, men hoppas att det blir bättre nu till helgen..=) ha det toppen puss puss

2007-09-15 @ 10:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback