Nostalgi...


Haft en underbar kväll hos Ulla.
Hon beordrade mig bestämt att dra över till henne.
Klar för att kunna sätta mig på någon servering om så fallet skulle bli.
Det skulle bjudas på öl och vin. jajjemen... Jag drack ett glas vin och en öl...
Ulla därimot.. hon hade nog dratt i sig en del redan innan jag kom... för lagom
tills Sara tittade förbi så var hon redig de lilla undret :)

Nostalgi blev de på hör nivå då vi latjat runt på YouTube och kom in på Labretta. Då kom jag för första gången på flera år att tänka på musikvideon de spelade in här i örebro och som jag har en mycket stor roll i...
Ja du ser mig bakifrån, sittandes i kanske 3-4 sekunder... ja, när man gick i 7:an... då var det stort!



Nu blir de Dexter och natten!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback