Shopping



image260

Drog runt lill sis på stan nån timme.
Stackarn fick springa hack i häl och bära på diverse påsar.
Dock gjorde jag en underbar deal med henne.
Hon har en jacka, en typ vind jacka, hur som hellst är den sjukt snygg and i love it!
Den har vart slut länge och hon vägrar överge den till mig.
Dock hittade hon en riktigt snygg jacka i dag på H&M som tom är dyrare än den som jag vill ha av henne...
Men jag vill så gärna ha den så jag köper H&M jackan åt henne så får jag hennes som jag vill ha ;)
Till saken hör även att min syster är 13.... jag är 22... det är nog inte riktigt normalt att ha samma storlek som sin 9 år yngre lillasyster... Hon är helt normalt bygd för sin ålder, kanske lite längre än medel... der är jag som är så jäkla liten...

Shoppingen blev ganska light...
Lånade ett linne förra helgen, en underbar tub top, av Emelie.
Denna tub top ägs nu även av mig... Sedan blev det hela 4 par ower knee socks... och diverse godingar från systemet. Mer än så blidde de inte... lika bra de kanske... om man ska flytta till Oslo som jag nu planerar att göra så kan det vara bra att ha med sig ett litet start kapital. Sluta shoppa!

Nu ska jag fixa mamma och moster som även de ska på fest i kväll.
Sedan blir det dusch och iordningsgörande för mig med.
Kominerad födelsedags och inflyttningsfest. Blir skojj.


Later.



Kommentarer
Postat av: Hille

haha det där med att din lillasyster har samma stl som dig känner jag igen också..haha...Vi är så små Linn =)

2007-09-30 @ 23:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback