The man...


image234

Have u seen Dexter?
Dexter är lite psyk... eller kanske inte så lite heller.
Men en god människa.. eller... nja.. psyk.
Men serien är ju såå bra!!

Spenderat kvällen med Norsk Skatte betalning... 5000 nånting som satans Alta komun kräver av stackars lilla mig... well, 2 inbetalningskort så de var ju förväl... Nu var det bara så att när jag betalade första som skulle vart betald 20 agusti, så gjorde jag det från mitt norska konto... inte ont anande gick jag hemma och trodde allt var frid och fröjd tills min kära farbror där uppe i nord härom dagen ringde och informerade om att jag fått en påminnelse om betalningen... what???Uppenbarligen funkade inte min svenska dator och min Norska internetbank ;)  Den andra betalningen ska ju vara betalt typ nu... well, var bara att börja krångla med att betala den norska räkningen från mitt svenska konto och massa tjafs fram och tillbax... any who... nu e det klart och om några dagar kör jag igen! Stupid stupid Alta!

Nu blir det psyko Dexter.

Later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback