When Youre In Love


image225

Som den lilla music sucker jag är så sitter jag självklart bänkad framför Idol...
Stort minus i år är alla förberedda och inlärda scener, aldeles för mycket fokus på juryn och på tok för lite på deltagarna, första eller andra staden de var i så var det 20 st som gick vidare, hur många fick man se?? Jo 3-4 st, jäkla skit alltså! Hur som hellst. Där mitt i alltihop dök Patrizia upp. Hon blev ganska tidigt utröstad av tittarna förra året och hon var en av mina favoriter. Där kom hon nu alltså igen... ställer sig och sjunger.. och ja... Hon sjöng Last Request med Paolo Nutini. Och jag böla... när en människa sjunger live och det är sååååååå bra, så rent och helt fantastiskt, då kan jag inte hålla tårarna undan men när hon dessutom sjunger DEN låten, då brast det.

Paolo Nutini -
Last Request




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback