Good News, Bad News....


Morgonen startade med Good News.
jag vaknar upp till ett sms som lyder; "Jag kommer hem i kväll :) Bara så du vet..."
Daniel kommer alltså från Oslot över helgen, Underbart! Detta betyder dock att jag nu får sätta mig och sticka klart vantarna i ilande fart (insåg i skrivande stund hur sjukt det låter att säga "jag ska sticka" herreminje)

Sedan ringde min Sara med Bad News. Planen var att vi skulle på nyårsbal på slottet. Förstå hur underbart? Men pga för lite instresse så blev det inställt. Men men... vad vore en bal på slottet? Alldeles, alldeles..... inte.

Renoveringen i köket är nu näst intill klart. Som jag har slitit! Spacklat, slipat och målat. I dag kommer tapetarna som skall upp och efter det är projectet i box!  Kvällen skall spenderas hos Maria. Det blir Idol och kina mat, härlig fredag!

Men vet ni vad? Nu måste jag ta tag i vantarna. Så de närmaste timmarna är det jag som ligger i sängen och stickar. Daniel, du är värd det ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback