My Favourite Family


Härlig underhållning i form av Simpsons är vad jag syselsätter mig med just nu.
Bestämde mig för ett par timmar sedan (då mina cigaretter var slut) att sluta röka. Det höll ju som vanligt i några timmar innan jag så idiotiskt trippade ner till kiosken och handlade ett nytt paket. Fan då. Men det känndes bättre, annorlunda och lättare denna gång (typ 3455655453 gången) så jag tar helgen för att förbereda mig och förhoppningsvis har jag självdiciplinen och motivationen på topp på måndag. Jag menar, hur svårt kan det vara?

Back to my favourite Family


Kommentarer
Postat av: sara...=)

hej vännen..=) jag tror på dig..=) klart du kan sluta röka, men jag har hört att man aldrig ska börja med något på en måndag.....men det gör du ju som du vill..=) DU KAN...hihih ha det toppen puss puss

2008-11-07 @ 07:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback