Peek-A-Boo


Denna fredagskväll har den senaste stunden spenderats med lite peek a boo lek med mig själv, (berättade jag precis det där??), framför min webbcam.... jaja i bland gör man även sådant en fredagskväll. Och då Mara har hela lördagskvällen härligt inplanerat för oss i morgon så tänkte jag denna kväll skulle spenderas i sängen med lapen och massa tv. Kanske en kebabrulle lagom till Idol också.. jag kom precis ¨på att jag druckit säkert 6 koppar kaffe i dag men inte ätit någonting överhuvud taget... så en kebabrulle skulle nog sitta fint. Det blir alltså lugn i kväll så det kan bli allt annat än lugnt i morgon, för då jävlar. Nu e jag trött på skiten så i morgon kör vi fullt ut!

Peek-A-Boo



Kommentarer
Postat av: sara...=)

hihi vad söt du är som har lekt lite...hahaha hoppas ni får en underbar kväll imorgon tittar nog förbi..=) på kvällskvisten och så ses vi på stan imorgon,,=)

2008-11-14 @ 19:10:11
Postat av: Maria!

Heej gummsan! Det låter som att du oxå e lite peppad för imorgon, skönt då e jag inte ensam hehe =)

Låter som en bra idé att du tar dej en kebabrulle snart så du får i dej nåt =)!

Puss puss gullegull!

2008-11-14 @ 19:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback