Morning glory


Nyduschad, nyvättat håt, Kaffe, The Hills Maraton.
Perfect morning!!!
Har sovit så galet bra och länge i natt. I går kväll käka vi kina och glodde på Idol hos Sara, perfekt.
I kväll blir det Bio mys och lugnt. Första helgen på alldeles för länge som det inte blir utgång.
Nu ska jag återgå till kaffet och The hills.


Precis som musik kan få mig att känna så är det även med dans.
Kolla dessa. Helt galet. Kan inte beskriva kännslan jag får av att se detta.
Eller vad säger du Sara?




Kommentarer
Postat av: Sara...=)

det är helt sjukt att man kan känna så mycket känslor av att höra en låt eller se en underbar dans, jag skulle nog kunna se detta ett antal gånger och känna samma starka känslor....=)

2008-10-05 @ 09:53:12
Postat av: Jessica Anshagen

Åh jag får rysningar när jag ser det där klippet! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback