Nobody Told Me!!


Och varför är det ingen som berättar för mig om att det uppenbarligen är någon slags "paus" i det stooora landet
(var det USA de hette??) Här sitter man och ska ladda hem (jag vet att jag är serie nörd) One Tree Hill och Gossip Girl och vad visar det sig? Jo i det stoooora landet har man bestämt sig för en paus och det visas inga nya avsnitt denna vecka. Kommer nästa vecka. fuck.

Dessutom är det i Sverige säsongspremiärer för , Ugly Betty, Desperate Housevifes och CSI.
Men Norge e så jäkla snabba så när jag bodde i Oslo visades den säsongen av alla ovan nämda serier som visas här nu.
Nej men det är jätte kul att de allt igen. verkligen.

Herrgud, jag är pinsam!


Kommentarer
Postat av: Ida

Okej lite lyllo dig då ;) hihi. jag skulle också vilja fusk lära mig lite mer.. Det var ju premiär förra veckan på DH :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback