Sånne som oss, vi har bruk for en kjærste


God morgon sunshines!!!
Fy va dåligt det varit med uppdatering, men jag har inte haft någon lust och då blir det ganska svårt att få ihop ett inlägg.
Men jag ska nog komma igen. Spec i dag när jag vet att min stackars fina Sara ligger hemma sjuk. Nåt kul ska du väll få va ;) Kaffet är precis klart, jag ska ta en duch och bränna ut en film. Grått och trist ute så då kan man få ligga och dega med film hela dagen. Blir antingen A walk to remember eller The Notebook.

Innan jag hoppar i duchen ska ni få lyssna på nå fint och norskt.
Läs texten till sången så blir den så mycket finare :)
God morgon!



Kom nå og sett deg Eller kom og legg deg
Kom la meg få føle deg igjen
Kom nå og hold meg Bare hold litt rundt meg
Kan vi si vi starter herfra, min venn

Vi har vært ute i universet Som to satelitter på hver vår vei
Men heldigvis så har vi landa Og du rett i nærheten av meg

Sånne som oss, vi har bruk for en kjærste
Og den kjærsten har jeg tenkt sku være deg

Så sett deg ned, det er jo rett før vi er der
 Som to stifinnere på rett vei

Ja, vi har jo hverandre Det er ingen andre
Og det vi drømte om, det er det som skulle til
 Det er ingen som diskuterer Ingen som utleverer
Hverandre, og aller minst seg sjøl

Vi er erfaringene rikere
Og gjelda er sanert for en stund
Men likegyldig hva jeg sier
Så er det bare ord som kommer ut av min munn

Sånne som oss, vi har bruk for en kjærste
Og den kjærsten har jeg tenkt sku være deg

Så sett deg ned, det er jo rett før vi er der
Som to stifinnere på rett vei

Vi er erfaringene rikere Og gjelda er sanert for en stund

Sånne som oss, vi har bruk for en kjærste
Og den kjærsten har jeg tenkt sku være deg

Så sett deg ned, er jo rett før vi er der
Som to stifinnere på rett vei
Vi har bruk for en kjærste
Og den kjærsten har jeg tenkt sku være deg

Sett deg ned, er jo rett før vi er der
Som to stifinnere på rett vei



Kommentarer
Postat av: Sara...=)

tack för lite uppdatering..=) det gjorde min dag mycke bättre...=) hoppas att du får en underbar dag puss puss på´re

2008-10-07 @ 11:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback