Thanks for making me a fighter


Vissa dagar är man starkare.
Vissa dagar förstår man att man har underbara människor som finns hela tiden. I dag var en sådan dag. En härlig fika på Java med Sara Ulla och Emelie, en sväng hem för middag och en timmes powerwalk med Ulla på det och dagen är gjort.
Ulla och jag är så kloka ihop att det är galet, vad vi funidlerar spekulerar och kommer fram till, så mycket klokt :)

Jag säger det för sällan, om ens överhuvudtaget.
Tack. Ni är helt otroligt fantastiska hela högen och jag är så lycklig som har er! Ni är mer speciella än vad ord kan beskriva och jag älskar er så det gör ont. Jag hoppas att ni vet det :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

du är världens bästa..=)

2008-10-14 @ 13:21:53
Postat av: Ulla

du e lika söt som en sockerbit ;)

2008-10-14 @ 16:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback