Back On Track

Lyssna och njut medans ni läser ;)




Känns som jag är back on track.
Och efter Emelies kommentar till föregående inlägg kan man väll inte låta bli?
Saras förtvivlan i telefon över dålig uppdatering hjälpte mycket den med :)
Jag har bara inte haft någon lust alls.
Inget att skriva om och det känns bara meningslöst.
Sen att jag är pms deppig till och från har väll en del att säga.
Men som sagt; back on track.

Det har blivit aldeles för mycket alkohol de senaste helgerna.
Fredag till söndag funkar inte för mig, jag är för klen!
Men kul har vi haft! Även om en viss pojk fick oss något oroliga efter totalt försvinnande.
Men det är lugnt, vi har hittat honnom!!!

Precis kommit in från en powerwalk med Ulla vilket var välbehövt och skönt.
I kväll är det Idol premiär hos Memmelie
Vi har som tradition de senaste två åren spenderat varje fredagskväll hos
Sara med mat och Idol, när tävlingen satt igång.
Nu är det höst!

Så i kväll blir det Emelie så nu ska jag
ta en snabb dusch innan jag drar.

Later



Kommentarer
Postat av: Madelene

låter ju som en supermysig tradition =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback