Jag bara lovar...


I bland är min Sara bra att ha.
Utan henne hade jag aldrig provat på yoga,
aerobics och allt sånt dära friskis & Svettis styr med.
Yogan var för min del underbar.
Aerobicsen var värre. Herregud, jag visste ju att jag inte hade kondition
men att jag totalt saknade kordination det var något helt nytt,
undrar hur fasen jag ser ut på dansgolvet på krogen igentligen?

I kväll har jag då lovat att förja med på någon slags dans.
Första gången vi var på yogan satt vi utanför dans lokalen och det såg faktiskt riktigt skojj ut.
Har dessutom lovat min Sara att hänga med på yoga... torsdag morgon kl 07.00.
Herregud jag saknar visst självinsikt också?!?!?! Men jag kan ju alltid försöka komma mig upp kl 6.
Under har ju skett.

Så nu ska jag, snygg som tusan i mina leggins och min lila WE t-shirt (jag lovar att jag är snyggast på passet),
dra på mig skorna och ut för att möta sara.







Kommentarer
Postat av: Sara...=)

det vart mycke dans för vår del....=) haha bättre lycka nästa gång...

2008-09-23 @ 19:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback