Like a drug



Det där med tattuering var kanske inte så smart att börja med...
Det är sant som det är sagt, beroende. Och att jag inte har fler än
tre beror enbart på att jag måste hitta rätt innan jag göre.
Hur som så diskuterade jag och Sara tatueringar och nu fåre snarft bli dags alltså!!!
En stor ska det bli. Har en lotus nere på sidan av ryggen.
Planen är väll att bygga på den, upp längst sidan en bra bit upp.
Ska slipa lite på det och kanske ta ett samtal till min kära tattuerare.
Nu blir det dock Idol.
Hörs kanske sen



Min fösta var den mesiga lilla skiten på höften, mitt stjärntecken - vågen
Min andra var lotusblomman som blev lite större ;)
Den tredje och absolut inte den sista är min handled.
Puella Patris - Pappas Flicka på Latin.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback