Morning


Morning sunshines!!

T.G.I.F.
yepp, Thank God It´s Friday.
Ganska bra morgon här, dock är det strålande vädret som bortblåst.
Morgonen har spenderats med nagellackande och gammla The Hills avsnitt.
Fell in love i ett ljus rosa nagellack i slutet av våren när jag bodde i Oslo.
Utan att överdriva så har den färgen suttit på mina naglar varje dag sedan dess.
Har långt ifrån tröttnat. LOVE. Men i dag kännde jag för lite ombyte.
Något så dramatsikt som svart faktiskt.! Känner jag mig själv rätt så åker det
väll av i kväll igen och på med det rosa, men det är ju värt ett försök!

Fredagen skall spenderas med en shopping runda på stan i eftermiddag och i kväll
ska vi mysa hela gänget hemma hos Sara. Lugnt och skönt. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback