My Own little Secret


5.
Och det blir bara fler och fler.
Fler, helt tills den dag det är min tur.
5.
Och det gör fortfarande lika ont som om det vore i dag.
Och det har gjort precis lika ont tills i dag.
Och det kommer att göra precis lika ont helt tills den dag då det är min tur.
5.
Men vi lär oss leva med det.
Dag efter dag.
Lär oss leva med det, men det gör precis lika ont.
Så fruktansvärt ont.

Jag älskar dig.

Pappa.

Du är det finaste jag vet
  Du är det dyraste i världen
 Du är som stjärnorna, Som vindarna, Som vågorna
Som fåglarna, Som blommorna på marken

Du är min ledstjärna och vän,
Du är min tro, mitt hopp, min kärlek
 Du är mitt blod Och mina lungor Mina ögon
 Mina skuldror Mina händer och mitt hjärta


Friheten är ditt vackra namn Vänskapen är din stolta moder
Rättvisan är din broder Freden är din syster
Kampen är din fader Framtiden ditt ansvar

Ja du är det finaste jag vet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback