När jag känner för att motionera...


Då sätter jag mig i soffan och väntar tills det går över.



Happ.
Klockan 18.55 ska jag möta Sara nere på gatan.
C.a då så kom jag ut ur porten
(har friskis & Svettis rätt över gatan)
Hinner utanför porten så ringer sara i förtvivlan.
"De har redan börjat dansa"
Jahapp...
Det började inte 19.30.
Det började 18.30.

Men Sara var taggad och jag hade inget emot att umgås
så det blev en snabb promenad runt Holmen.
Härligt höstväder och härligt sällskap.
Kunde kanske inte blitt bättre endå?

Nu sitter jag bänkad  i soffan.
Ska strax bädda ner mig med en sju helskottas massa serier.

2 avsnitt Heroes
2 avsnitt Gossip Girl
1 avsnitt The Hills
1 avsnitt One Tree Hill

I´m such a neeerd!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback