Natt


Nej nu blir det natten!
Är lite smått sliten efter ett hårt aerobics pass som sagt ;)
I morgon bjuds det tydligen på inflyttnings/födelsedags fest.
Trevligt!!
Innan jag hoppar i säng har jag en fundering.
Memmelie....
Alltså, vi pratade om frisörer förut då Sara i morgon skall klippa sig
och jag är galet sugen jag med.... Så får jag en kommentar av Emelie i föregående inlägg om att hon också är
sugen på att klippa sig och där det bland annat står;

"men kanske får köpa mig en björn imorron o sen klippa mej nästa fredag"


"Köpa mig en björn i morgon" ???
Emelie......
Vadå björn?!?!?!
Jag är så fundersam över detta att jag kanske måste slå en pling till
damen min och fråga vad som menas..
Köpa en Björn lixom...
nej vet ni vad!

Hur som så blir det natt nu!
Night!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback