Saturday fun


Grått och träligt i dag med...
Men efter 2 koppar kaffe har jag det bra endå ;)
Ska kanske ut en sväng till MarieBerg sen med min fru ;)
Och i kväll äre kräftskiva på planeringen och utgång efter det.
Kommer bli bra det!

I går cykla vi till Sara.
Den underbara människan hade duka ett bord fyllt med
massa frukt, kex och massa ost.
Hon är underbar

Nu ska jag ner i tvättstugan.
HIttade mina svarta Cheap Monday jeans som jag glömt att jag har.
Eller svarta... de är grå som tusan efter tvätt så nu ligger de i maskin och färgas :)
Ska ner och hänga dem på tork strax.
Later.



Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, det var mest en vild chansning i klass med "blunda, peka på kartan och fixa flyttlasset". :) Vi hamnade i Baronbackarna i 1,5 år, sen köpte vi hus i Kumla och bor här nu och vi trivs riktigt bra. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback