Uppiggande


Kände direkt att föregående inlägg var för deppat,
jag blir då inte glad av att läsa det iafl så därför får det bli
lite uppiggning!! Detta iform av Pink.
Det är drag i denna!!



Jag har ett webbläsar problem alltså.
Har uppdaterat Firefox till senaste verisionen.
Funkar fint. Men, när jag ska lägga in youtube klipp i HTML "grejjen"
Så fdyker ingen uppdatera knapp upp.
Så då går jag in genom explorer ist när jag ska lägga in videos.
Men, just det, av någon anledning kan jag inte skriva centrerat i mina inlägg
när jag är inne på explorer. what?!?!
Så jag får alltså först gå in genom explorer, lägga in videon och spara inlägget.
sen får jag gå in på firefox och skriva klart inlägget.
Jag förstår inte?!?!?

Nu är det iafl mat sedan ska jag på ett
aerobics pass med Sara.
Skojj!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback