Dagen efter


Självförvållat dålig ja.
Fantastiskt trevlig kväll blev det i går. Full fest hemma hos
Josse (kolla hennes blogg vettja) och en sedvanlig sväng på krogen. Vi hade tänkt hålla oss borta från Björnis men när det var mila långa köer både till Frimis och Strömpis gav vi upp och stapplade (utan kö) in på Björnis. Efter de blev det en promenad med världens bästa Memmelie till norr och jag däckade helt utmattad. Jag stupa så fort i säng att jag inte har nå minne av att jag ens lagt huvet på kudden. Då e man bra slut huh?! Nu ska det hur som bakfylle kureras. Har suttit en stund i solen och läst och tänkte nu gå ner och handla dricka och nån tidning. Tror det är så soligt att kanske tom bikinin åker på en sväng på balkongen? Men första steget i tillfrisknande är ännu en kopp kaffe!


Kommentarer
Postat av: maria!

Va blir det nu till helgen då? Vin kanske? puss puss på dej!

2009-04-15 @ 12:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback