Sunny Monday!


En solig start på veckan är ju aldrig fel!
Dock slår det ju heller aldrig fel att det är fint så fort jag jobbar. Lördagen var ju knall fin och jag satt på jobbet från tidig förmiddag till kväll. Söndagen var ledig och vad var det för väder? Grått och trist så klart. Men i dag börjar jag inte fören kl 4 och hinner njuta lite endå :)

Helgen var topp. Jobbade sent i fredags så det blev en lugn kväll med film och mys. Lördagen spenderades som sagt på jobbet och kvällen bjöd på födelsedagsfirande vilket var lyckat. Vanlig utgång på Björnis i vanlig ordning. Trevligt men dock precis som alla andra helger. Men det blir ju vad man gör det till. Jag tänkte jag skullle spendera en timme eller två på balkongen i solen men en bok. Sedan får det bli en promenad till jobbet. tror jag stänger med Josefine i dag så då får jag sällskap hem och behöver inte cykeln. En promenad sitter ju aldrig helt fel. Nu blir det ännu en kopp kaffe ute i solen med en bok!
Från balkongen just nu!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Vi fick oss en härlig promenad hem, från en riktigt knasig kväll. Nu lägger vi denna dag bakom oss & ser fram emor saturday...lovley weekend.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback