Sunny Thursday


Det är ju så ofantligt typiskt att det aldrig kan vara fint väder de få dagar man är helt ledig! Dock fick jag nån timme ute i solen i går. Vi hade inventering mellan kl 06 och 11 i går morse och sedan hade jag några timmar ledigt innan jag var tillbaka för att jobba mellan 15 och 20. Där i mellan hanns det med en glass på en bänk ute i solen, fina grejjer ;) I dag äre inte riktigt lika fint men soligt och jag skulle haft några timmar på mig ute men måste in till jobbet redan kl 12 så ingen sol för mig i dag!!!


Kommentarer
Postat av: Maria!

Hej min gummelumma!

Hooppas du har det bra idag, e det verkligen så där grönt ute eller har du en fusk bild =)!

Puss Puss!

2009-04-03 @ 10:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback