Work Work Work


Hade det inte vart för lönen så hade jag nu gnällt som tusan över dessa helger. Förra helgen körde jag 11.30 - 20.00 både lördag och söndag. Denna helg fredag 11.30 - 20.00 och i morgon 7.50 - 15.10 nästa helg kör jag 11.30 - 20.00 igen både lördag och söndag.... jobb jobb jobb. Men som sagt, jag gnäller inte! ;)

Vaknade upp i morse med så fruktansvärt ont i halsen. har lagt sig lite men inte helt... ska cykla iväg strax så jag hinner köpa lite kurer så som halstabletter (godis) och cola ;) I morgon hörde jag rykten om att tjejerna på jobbet tänkte festa till det lite, kan bli skojj ;) Ha en fin dag nu i solen medans jag på lönedagen (fyyyyy va folk) sitter inne till kl 20 i kväll ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

;)

Postat av: Danne

Men nu får du verkligen ta o rycka upp dig här uppdateras de ju aldrig!! =) Ska försöka komma hem snart o hälsa på dig,,, nu va de alldeles för längesen!!! Kram

2009-05-04 @ 18:25:16
URL: http://lifeoflajos.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback