Long Gone


Herrejävlar vad ni saknat mig, ellerhur?????
Jag har lixom varken haft motivation eller lust att blogga överhuvudtaget men nångång måste man väll fortsätta?
Det har inte riktigt hänt nå spännande hitills heller. Det har vart lugnt. Fredagen spenderades hemma med mamma med räkor och gott framför Lets Dance, Hejja Martin  Ragnarsson!!!!! Lördagen spenderades i lugnan ro hemma tills senare  på kvällen då vi begav oss till AIF Cuppen. Jag och fotboll är väll inte världens mix match men världens finaste Sara skulle fylla hela 25 på söndagen och önskade att vi hängde med så sagt och gjort. Det var trevligare än förväntat och helt klart en lyckad kväll med hela underbara ligan. Söndag var söndag (hjärtat Sara fyllde 25 stora, GRATTIS) och i dag är det måndag... hmmm duktigt Linn!

Nu hör jag att kaffet är klart så jag tänkte bädda ner mig i soffan med OTH maraton. Lugn måndag alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback