Lugnet före stormen


Nu tänkte jag lägga mig med Låt den rätte komma in en sväng medans jag väntar på att pizzan skall komma.
Det blev visst en tung dag i dag. Jag som vaknade på rätt sida och allt! Men efter nån timmes städning, antagligen lite PMS:ande och massa skit så blev det tungt. Rotade dessutom igenom en gammal fin liten kartong låda och där låg det bla en massa fina kort. En hel drös med kort på pappa både gammla bilder och en del från begravningen. Det gjorde ju självklart allt mycket värre. I bland är det underbart härligt att bläddra bland bilderna. Men i bland, som i dag, är det inget annat än fruktansvärt tungt. Men nu, innan jag hinner beklaga mig ännu mer, så lägger jag mig till rätta med boken och inväntar pizzan, det kanske gör susen?

If I could have a lifetime wish,
a dream that would come true,
I´d pray to God with all my heart,
for yesturday and you.

A thousand words won´t bring you back,
I know because I´ve tried.
And neither will a million tears,
I know because I´ve cried.

They say that memories are golden
and well, tha´t might be true.
But I never wanted memories,
I only wanted you.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback