När man saknar så det gör ont!


Loggade precis in på Facebook och möttes av detta;

Astrid Isabell Uglebakken Lien
savne Linn å vil reise til Ørebro♥

Underbara rara människa!! Astrid är en utav mina massa massa kusiner där uppe i kalla nord. Som ni säkert redan fått med er så är jag född uppe i NordNorge, Alta, och flyttade dit  igen under nästan ett år när jag var 20. Har hela stora familjen där uppe och längtar ständigt dit. Och inte blir det bättre när man ser en sådan status på facebook. Astrid är dessutom mamma till två av världens finaste små flickor och den äldsta är även min underbara gudotter :) Nu ska jag köra lite övertalning och få hit henne och kanske tom flickorna :) Det gör ont av saknaden!

Jag var uppe en tur i sommras och vi hade,ehh, fest??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback