Passiv


Här händer det inte mycket hörrni!!!
Men jag är tråkig, och då blir bloggen tråkig.
Helgen kan summeras i ett ord; ILLA.

Vi firade vår älskade Sara´s 25 års dag på fredagen. Massa bus. Hon skulle nämligen jobba till halv 7 på kvällen. Men Memmelie ringde jobbet under veckan och fixade så vi kunde komma och hämta henne utan hennes vetskap redan kl 4. Då körde vi hem henne, slängde in henne  i duschen och körde vidare. Efter en liten sväng på stan så styrde vi in på Face. Där hade vi en tid för Sara då hon skulle bli sminkad inför kvällen, detta var hon också helt ovetandes om :) Efter det blev det en sväng till Palette där det inhandlades Pizza och så hem till Ulla. Senare kom resten av gänget och det var en hejdundrandes fest som avslutades på Harrys. Så lyckat! Mindre lyckad var då jag.... skumpan inne på harrys slog hårt, riktigt hårt och jag spenderade hela lördagen liggandes på badrumsgolvet över toan, not nice!

I dag skall tiden spenderas i tvättstugan, inte allt för skojj! Sedan hade jag tänkt att köra igenom Twilight Saga igen. Kan inte få nog! Börjar från början med den första av fyra böcker. Jag är nog inte riktigt klok! Men nu blire ner i tvättstugan.
Have a nice one!


Kommentarer
Postat av: sara...=)

din blogg är aldrig tråkig..=) har väntat på lite uppdatering. älskar ju att läsa om vad du har för dig...=) hoppas tvätten gått bra..=) puss puss

2009-01-19 @ 19:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback