Saturday 24


Vi hade en härlig fredagskväll jag och Maria.
Började med en bakad potatis på Café Mera och efter det fick vi till SF.
Herreminje va folk det var! Hela Örebro nästan lär ha vart på bio!
The Curious Case Of Benjamin Button var bra! Och hur klyshigt det än låter så ajajaj, Brad har sällan vart så het.

Spotify är en härlig grejj alltså. Har hört massor om det men aldrig förstått riktigt vad det är. Hur som så är det ett prgram där du spelar musik, sök artist eller låt så är det bara att spela. Dock måste man få en invite för att kunna använda det och det är visst inte det lättaste? Men jag fick inlogg och lösen av bror så nu spelas det för fullt. Simpelt, lätt och hur bra som hellst!

I dag är jag pyssel sugen. Har stickat alldeles för mycket nu och är sugen på annat.
Tänkte trotsa vädret (blött och fruktansvärt blaskigt) och bege mig upp til Idé och Hobby.
Jag ska ge mig på armband! Typ som på bilden.


Kommentarer
Postat av: Maria!

Hello gullet! ja det va en mysig kväll igår, men mår fortfarande lite dåligt över filmen, den va lite ångestladdad o se, men tur att brad va med o gjorde det lite lättare hehe =)! Nu kommer ja snart puss puss så länge!

2009-01-24 @ 15:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback