Saturday Night Fever




I kväll ska vi fira världens finaste Memmelie :) Ska hem till henne runt 7 och så får vi se vart kvällen slutar ;) Trevligt skall det i alla fall bli! Utan Sara dock fick jag höra. Min underbara vän har denna helg flyttat ut på landet, i ett alldeles eget riktigt hus så hon har nog att stå i skulle jag tro. (jag gillar inte riktigt att hon flyttat så långt i från mig), min Sara. Så nu tänkte jag ta tag i håret som aldrig blir som det ska och kanske tom hinna vila en sväng innan kvällens bravader.
Vad ska ni hitta på?



Kommentarer
Postat av: Tuva

Å, det låter mysigt. Själv ska jag på middag hos en av mina närmaste flicks :D

Postat av: Jonna

Ikväll blir det en myskväll framför tv:n. Ha nu en riktig super kväll tillsammans med tjejerna! Festa för mig också! =)



Kramisar!

2009-01-31 @ 17:57:29
URL: http://jonzis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback