The Never Ending Story


Den där jäkla toa pappers reklamen, ni vet när man ser en massa fötter hela tiden,har i flera veckor fått migatt vela se en film. The Never Ending Story. (Inte för att de sitter på toa utan för att låten i reklamen är ledmotivet i filmen).
Så nu ska jag baka scones och sen blir det film.

Jag fullkomligt älskade denna film när jag var liten och har säkert sett den tusentals gånger. Nu har jag inte sett den sedan jag säkert var 6-7 år och detta blir första gång jag ser den på engelska :)
Har ni sett den??


Kommentarer
Postat av: sara..=)

2009-01-27 @ 13:29:19
Postat av: sara...=)

vet inte om jag har sett den där filmen, men det har jag säkert..=) ville bara säga att bloggen är jättefin..=) nväldigt snyggt..=) puss på´re

2009-01-27 @ 13:30:33
Postat av: Linn

Tack hjärtat :) Kanske inte är så många som sett den endå?? Den är hur som helst underbar och AJ vilken nostalgitripp ;) Ses i veckan vännen! Puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback