Underbart!


Underbart är väll det jag har att säga om kvällen! Härligt folk, härlig stämning och glada miner!
Jag hade längtat som en lite unge längtar efter jultomten till Maria skulle öppna sin present. Maria är, liksom jag, en obotlig twilight fantast och av mig Sara och Emelie fick hon den första boken i Specialutgåva, perfekt! vi hamnade som alltid, på Björnstugan och då min lillebrors komps, storebror (jag vet) satt i kassan så blev det grats inträde och glatt humör! Efterfåt bköd Maria på Pizza och jag å Tomas delade en taxi den annars 10 min långa väg från henne till mig.

Summan av kardemumman, en helt fantastsk kväll!

Kommentarer
Postat av: sara

tack för en underbart rolig kväll, har inte haft så kul på länge...=) ha en underbar dag och hoppas att du inte är för bakis.... själv mår man som man förtjänar ..=) puss på´re

2009-01-04 @ 13:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback